Den onda féen

Har lust å lägga mej å sova i 100 år...
Nån som kan hit den onda féen i törnrosa så jag får sticka mej på sländan???

Städa ihop mer i köket skulle behövas... Vet inte om jag orkar... *suck* Men är nog bäst om man inte ska gå skäll av gubben när han kommer hem...
Jobba sk jag göra imorrn åxå kom jag på nu... 7.30-15 roligt roligt... Mâten skiter sej iår åxå... Som vanligt...
tur det är säffle mâten nästa helg, men den är inte alls lika rolig som Årjäng på nått konstigt vänster, fast det är samma skit..

jaja...
Nu får jag gå å våldta köket lite...

Kyss häjj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-18 @ 19:00:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test