Bad hairday

Sitter här med mina älskade solstrålar och äter frukost... Och när jag startade upp datorn såg jag min förträfligt fins frisyr.... *NOT*
Igår jobbade jag hela dagen... fick reda på vid 1 tiden att jag visst skulle jobba kväll åxå... Jaha, villken rolig överraskning... Tänk om man kunde fått reda på det när dom ringde att det va en delad tur... :P
Är inte första gången som jag blir utskickad på jobb jag inte vet om... :P
Hade ju inte planerat nått som tur va, så det va ju inga problem att hoppa in kvällen heller, men just principipen...

Verkar bli en fin och solig dag idag... Igen, skönt! fast det är klart, vi måste ju få sol nångång när det har regnad hela sommarn... :P

ne, bloggtorka...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-20 @ 09:19:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Fy för bad-hair-day!!



Tack för all peppning jag fått från dig också!! <3

2009-09-20 @ 20:31:01
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test