Skâllebânk!

Mitt huvud är fullt av små arga snickare som hamrar på min stackars hjärna idag! Började igår redan...
Men får väl skylla mej själv när jag glömt att ta blodtrycksmedicinen i 4 dagar! DÅ va det ju bara väntat...

Ååååh, imorrn bär det av till dårarnas paradis! bara hoppas att det inte är för fullt med dårar utan ganska lugnt!  :P

Idag har det vart öppna förskolan... va inge pigg på det direkt imorse men huvudvärk å trött! Men sov dåligt inatt åxå pga den, så får lov å va trött...
Och sen är det gympa som gäller... Slänga barnen till morsan å sen mysa framför resten av Harry Potter och halvblodsprinsen... Sen slänga sej själv i sängen för å gå upp kl 4 å dra iväg söderut!

Ne, ska plocka lite här hemma...

puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-13 @ 13:13:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: K.aff

Är det bara jag som är trög? Vart ska jag vara imorrn? Dårarnas Paradis låter allt som ett ställe för mig!

2009-10-13 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test