Sega blogg.se

Nån mer än jag som har extremt problem med blogg.se?? HUR jävla segt som helst...
Jaja, följer kankse den som har bloggen... :P Gött seg idag... Jobbat hela dagen... 7-20 PHEW!
Men visst är det gött!!!!! Blir liiiite mer pengar i kassan när lönen kommer iaf!
Och det blir mer jobb imorrn! 7-16
Nu väntar iaf peters goda vitlöksbröd, eller blir ju mina idag eftersom jag har gjort dom... :P
Och lite sallad på det... SÅ lite alvt nyttig är jag ju iallafall... hahahha... 
Mitt försök att gå ner i vikt verkar skita sej rätt rejält märkar jag... :P
Får väl ta nya tag igen... 
Jaja. Nog pratat om det...
Ha äd bäst!
*Puss å kram*
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-08 @ 22:16:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test