Min dator är mupp!

Morning gött folk! Eller ja, är ju förmiddag... men det känns som morgon... Kommer mej nästan nyvaken, fasdt jag har vart vaken i 4 timmar nästan... *gäääsp*

Måste nog lämna in datorn åxå... *suck* Skärmen är helt mupp... Är väl nått glapp i den eller nått kanske... Störande är det iaf... Den blir helt randig och muppar sej om man rör den, funkar bara i ett visst läge... Mycket weird måste jag säga...

Gubben är å jagar han i denna kylan ute... BURRR!!!!! Och amilia ville gå å sova, fast hon vaknade typ samtidigt som mej... Men va ju vaken länge igår åxå... så är väl det som sätter sina spår kankse... Felicia är pigg och glad som vanligt hon... vaknade 7, trots att hon inte somnade förrns halv 11 ungefär...
Försökte få dom å sova lite hos Ellinor å Johan men nej du! Det gick då INTE för sej inte!

Jaja, nu ska jag gå å göra nått roligt, vad nu det kan vara

puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-03 @ 11:34:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test