Måndagen 12 oktober...

God dagens kära läsare... :D
Nu sitter det en mätt och belåten Johanna här å kladdar ner lite ord här i bloggen så ni kan få roa er några sekunder.. :P Lagom mätt blev jag åxå... Hmm... fast när jag tänker efter blev jag nog liiiiite för mätt... Men va faan! Mat är gött... :P Sprödbakad fisk med potatis och HEMLAGAD hollandaisesås... I TAKTET! Och den blev väl faktisk ganska god.. :D

Idag är det Gympa som gäller... ROLIGT! Va ju bara där i måndags förra veckan då jag jobbade på torsdan... Så det ska bli gött!


ÅÅÅÅH Snart är det ONSDAG åxå... yeeeeei!!! Ska bli roooligt det..., *sprallig*

Har en fruktansvärt vansinnig dotter här hemma som slänger saker om sej å gnäller å skriker... Helt crazy är hon!
Gubben är iväg å jagar... Men dom hade inte fått nått... Grannlaget hade tydligen skjutit, om inte dom missa då... Men inte han inte.. :P Han hade sett en, men va på fel mark... Typiskt! Jag som vill ha mat... hehe...

Ne, nu får jag ta mitt crazybarn... Vet inte vad hon vill, eller inte vill,  men kankse blir bra om jag kramar henne lite...

Puss hejj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-12 @ 17:31:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test