Go möra världen

Sitter och väntar på att kaffet ska koka, vilket det gör vilken sekund som helst! Hoppas jag, så jag får vakna till lite... :P
Kollade på "man of fire" igår, som gick på 5:an... slutade ju inte förrns halv 1, så jag är lite zombi idag känner jag...
(Nu kokar kaffet)
Kokade kaffe till en halv kompani tror jag... :P
Filmen ja... Den va helt OK faktiskt... Lite rörig dock... Men en helt klart sevärd film... 
Sen att Diezel Washington var med gör inte filmen sämre iaf... :P

Barnen springer runt och busar å hoppas och skuttar... Alltid roligt när de kan underhålla sej självt lite... Bara hoppas att inte peter vaknar av allt skrik... :P

Nu ska jag ta mej en efterlängtat kopp kaffe och glo runt lite på internet innan jag sätter fart med att ta huset det har blåst en orkan igenom... :S
(Bild tagen från google
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-31 @ 09:13:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Oj, jag som fullständigt älskar man of fire!! :)



Tack för dina värmande ord. Ett par timmar senare lyckades jag sansa mig själv. Men det gör ont fortfarande. :( Idag är det städning på schemat. Jippie...not!

2009-10-31 @ 11:00:43
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test