Fransmän

Det sägs ju att fransmän ska va enna riktigt romantiker... Och det är dom säkert, jag vet inte för jag har då aldrig träffat nån...
Men alla vet ju att kvinnor, de flesta iallafall, gillar smicker... Behöver man ju inte va fransman till att förstå direkt...

Just nu pratar jag iaf med en fransman på facebook... Jag vet inte va han vill, då min franska suger... Och googles franska är inte den allra bästa heller... hahah...
Men en sak är ju säkert. Det är nått lurt med honom!
Han har BARA kvinnor som vänner, ingen bild på sej själv, och han bad om mitt telfonnummer och att jag skulle komma dit till sommarn... Jo men tjena... hahahha...
Ne... lägger nog ner honom, tar bort honom från fejjan, och kör mitt lilla race med mafia wars...
Vad händer ikväll annars då?
Sitta ensam hemma å titta på tv... JIPPY!N 
NOT! Finns inte en jävel i hela byn, som kan komma hit. (som är min vän åtminstonne) För alla är ute å super... Typ... Förutom mina vänner som själv är föräldrar då...;) Och gubben jobbar... Jippy vilken underbar lyckad kväll det blir... :P

Får väl slå på tv'n å se om det går nån bra film...
Puss hej så länge
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-31 @ 20:08:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test