Brödbak

Idag har vart en bra dag... Barnen har skött sej väldigt bra, jag har mått ganska bra faktiskt, och soligt å fint har det vart ute! Wunderfull...:P

Just nu håller jag på å väntar på att brödet ska bli färdigt... Håller nog på å jäsesr nu antar jag..., Hade tänkt göra vitlöksbröd å mumsa på det och lite tonfisksallad till greys..., Men det är ca 1½ timme kvar tills brödet är klart... och då är ju halva greys slut... Så, får väl mumsa på bara sallad antar jag...

Idag är det den 28:e! Johanna skulle till tandläkarn den 28:e! Men kom hon ihåg det då? JA! Att det va den 28:e hon skulle dit, kom hon ihåg, men hon va HELT inställd på att den 28:e va en TORSDAG! Men det va ju idag... Och det kom Peter på när klockan va 7.45 och jag skulle va där 7.50
Hmm... undrar varför jag pratar om mej själv i tredje person... Ah, har man inte alla hästar i stallet så har man inte... :P
SÅ det blir träna imorrn iaf... *yeeeiiii*

Barnen ska till Mia imorrn.. Hoppas det går bra... Gick bra när Felicia va där en gång... Men Amilia har bara vart hos Britt.., Men jag tror inte det är nån fara... Mia är ju helt underbar å jätte bra så det ska nog gå galant detta tror jag... Sen har dom ju vart där å lekt en heldel åxå så det är nog ingen större fara...

Ska ta mej en promenix till körrgår'n efter jag lämnat dom där, och plantera lite på pappas grav... Har fått påbackning av kära Farmor så det är bäst att jag rusar dit imorrn... Sen blir det promenix runt rävgår'n påvägen hem... Kommer bli gött det...

Gud va denna dagen har gått segt! Bara för att man gick upp skapligt tidigt idag... Iaf tidigare än vi brukar... :P

Börjar dofta gott här hemma... ;)

Ha dä gött alla sötnosar där ute!
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-28 @ 20:06:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test