Städdax

Städa städa varje fräda å så varje jul! Det tycker jag är (inte) kul.......

Yes, nu kan vi äntlige se ut genom fönstren igen... Men faan va tråkigt det är å putsa fönster... *suck* Iaf här... stora som satan å många har vi... :P Vårat å barnas rum kvar bara... Men det tar jag nog inte idag...
Första advent till söndan åxå... shit va fort detta året har gått! BLÄ för det!

Snart sett försdigt på första säsongen av O.C.. bara 4 säsonger kvar, tror jag. eller om det är 3... ja den va nog bara 4 säsgonger...
Har dock bara 2 säsonger så vart jag ska få tag i de andra vette faan?!?!?!

Ne, bäst jag fortsätter... Så vi blir klara nångång... blevv väääligt många pauser idag... hehe...

puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-11-27 @ 16:05:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Själv har jag satt Nina på fönsterputsning inför flytten :P

2009-12-03 @ 11:56:02
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test