Varför

Åh! Varför tackade jag ja till fest? Och varför tackade jag ja till jobb? Surare gubbe än den jag har, får man leta efter... Men det va jävligt roligt igår måste jag säga! Tusan tack! Och stort grattis till tomas å emilie som gifte sej! (Och "råkade" bjuda mej lite på fyllan :p) efter festen gick vi hem till conny å madde och hade efterfest med tjöt å karaoke... Mycket trevligt! Så tack för det... Nu ska ja upp på frukost ja... Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-05-31 @ 09:29:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte länge, det bor en i Annelund ^^

2009-06-01 @ 20:16:57
Postat av: TheDarkCrystal

vem??

2009-06-01 @ 23:31:12
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test