Regn och åska

Det åskar... Wiiiee... Myspys... hehe... Skulle det bara vara lite mörkt så att man kunde se blixten åxå... :P
Jävligt nära är det åxå... då är det dock lite läskigt tycker jag... kom en blixt och mullret med en gång...
men men...

IDAG KOMMER MIN EFTERLÄNGTADE SÄNG!!!!!!!!
Äntligen! Så det blir att plocka ihop den i afta här... Skulle behöva in till stan å handla... Men det får vi nog göra imorrn tror jag, inte bra å åka nu å sen kommer sängen när jag är i stan... Ne, klarar oss nog till imorrn... ;)

Igår var det klass... Gick bra... hehe... Får ta å ringa runt till lite folk tror jag, för jag har bara en klass inboka här näst, och det är i juni... så det är ju låååångt kvar... Hmm...

Nu ska jag å flisan sätta oss å grejsa lite i åskmyset... :P

tingeling
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-05-20 @ 11:35:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test