Prenumeranter

har 6 st prenumeranter... Vilka är dessa tro???
Vore roligt å veta så man kanske vet om man följer de bloggarna åxå...
Är lite svårt å veta vilka stammisarna är när de aldrig skriver en rad... :P

Just nu sitter jag ute å solen å gottar man för fullt... Bleka jag har faktiskt fått lite färg... TOM på BENEN! Det är inte illa pinkat för å vara johanna inte... För där har jag aldrig fått färg förut typ...
Men fick smörja in mej på överkroppen så att jag inte ser ut som en kokt kräft när jag känner mej färdig... :P

Nu ska jag gå ut till min dotter och mina gäster igen å va social... Låter som fler barn är påväg hit...

tingeling!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-05-24 @ 14:21:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehehe ja då är de ju lika bra faktiskt :)

åh fasen va härligt! :O ja är fortfarande lika spökblek ;P

2009-05-24 @ 14:44:47
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test