Paus

Har varit väldigt tyst från mej ett tag... Min musa har åkt på semster antar jag, och än vill hon tydligen inte komma tillbaka verkar det som... Men jag får försöka klara mej utan henne och försöka uppdatera bättre nu!

Denna veckan kör jag min Perfect Start! Med tyvärr några ombokningar, men ska ringa till en idag, och se om jag kankse kan klämma in henne på söndag. ju fler jag har denna veckan, desto fler kan jag få in nästa vecka om någon mer vill ha en klass... ;)
Nervöst men spännande! Kör första klassen imorrn så idag ska jag lusläsa lite... ;)

Jag å Emma for ner till GBG igår runt 1 ungefär... Awards Night på unitens kontor... Mycket roligt! Emma fick massa blingbling och sätta på sin fina kavaj, *avis* men jag kommer nog kanske dit jag med tillslut kan man hoppas... Sen fick jag lite skäll åxå för att jag inte bar kjol... *suck* Tycker inte om kjol, vill ha byxor... Men jag får väl börja använda kjol då eftersom det hör till våran "dress code". Sen var det en utmaning åxå, MEN det hinner nog inte jag med... Den går ut nästa måndag och man ska ha 3 nya klasser och lägga en 50% order... Så det blir inte nått med det inte... :(
Sen gav vi oss iväg till Emmas systers lght där vi skulle sussa över... Emmas syster å hennes sambo ligger på sjukan med deras nyfödding så vi fick hela lghtn för oss själva.. ;)

Nej, det får bli mer senare... Har en sur gubbe som jag hör suckar å stönar för fulla muggar uti köket... Så bäst jag går till honom kanske... ;)

Ha dä gött!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-05-12 @ 16:00:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej vännen va länge sen man hörde av dej?

va gör du??



kram

2009-05-12 @ 17:00:48
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test