mat...

Håller på å lagar lite mat... Men slänger in ett inlägg här en snabbis-...
Blir makaroner och falukorv idag... Hade tänkt mej stuvande makaroner och pannbiff, men jag har ju glömt å ta upp köttfärsen så det får bli imöra ist...

Usch, imörrn ska jag iväg å dra ut mina tänder... Eller operera ut dem... *buhuuuu*
VILL INTE VILL INTE VILL INTE!
Komemr va synd om mej jue... :P

Sen ska jag ta å ringa frisören åxå snart, å sen ett till ställe... Se om man kan få vad man vill om det går vill säga...
Inte säkert då det inte gick förut...

Ne, nu ska jag gå til maten
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-05-24 @ 15:33:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test