Jobb

Jobbet ringde 20 över 7 och undrade om jag kunde komma ut å jobba... Slängde mej på telefonen och ringde till dagmamman och fråga om jag fick lämna barnen en timme tidigare, vilket då inte va nått problem... Så då fick man stressa ihop lite grejer å sticka iväg... ;)
Men det va gött å få komma ut igen... Inte jobbat sen 1 maj, så det är ett tag sen... Jävla skit system som säffle kommun har kommit på... *GRR*

Sängen kommer ÄNTLIGEN på onsdag! Yeeeiii! Halens är såå snälla och bjuder på HALVA frakten... det är ju väldigt generöst tycker jag! Men bättre än ingen egentligen... :P

Peter å Flisan åkte iväg till Fammo å Faffa dom.. Och lillan tänkte jag skulle vila lite, men det vill hon inte... ligger å pratar i sängen, Får nog gå å ta upp henne verkar det som... :P
Ska ta å passa på å ringa runt lite inför klassen imorrn... Sen ska jag ringa en dam som ringde i början på maj och undra om jag kunde komma till henne och de andra tanterna på nått typ symöte, eller vad brukar man kalla damträffar... :P Kallar dom det här iaf, inte för att de syr så mycket men... hahahah... bara massa skitsnack, men det är roligt det,...
ska nog åxå dra ihop ett gäng vänner och träffas på symöte en gång i månaden... haha...

Nu ska jag ta upp lella ja, sen ska jag kolla runt på lite soffor hade jag tänkt...

tingeling
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-05-18 @ 16:49:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: madde

jassålerjo allt bra med mig åker till cypern 15 dagar på måndag så kan väl inte klaga*

2009-05-19 @ 12:35:29
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test