Helgen som varit...

Ja i lördags var det lite partaj å vänskapsumgänge... Det va mycket trevligt det... Grillade å roade oss...
Rebecka, Johan, Claes, sofia med barn och sis kom hit å åt å götta sej... Clas å sofia med barn åkte hem runt 20 ung och då fortsatte festen... Mycket mycket trevligt... ;)
Gick in lite senare och spelade poker... gick inte bra för mej... ;) Men trött va ja, å full va ja, så skyller på att jag blandade ihop korten... haha...
Höll på å balla ur när klockan va halv 1-1 ungefär, men personerna som var här (läs Johan) bara klaga över och påpekade att vi minsann höll på till halv 3 när vi va hos dom... ;) Så det va bara å härda ut, hur jobbigt det än va... Och det gjorde jag allt! Kom igång ganska bra igen när klockan va halv 2 ungefär... ;)

Sen igår så grejja gubben å Johan med å byta ut elen till jordat... Så nu har vi jordat i hela huset, nästan, kabeln räckte inte till riktigt så det är ett uttag kvar... ^^ Men det får tas nåndag till veckan eller nått....

Nu hoppas jag VERKLIGEN att min säng kommer denna veckan! Sen är början på maj slut! OCh jävla piss haléns så får vi inte något för att sängen inte kom i mars, och att de meddelade oss FÖR SENT! Dom tycker inte dom har gjort nått fel eftersom de skickade ut ett brev till mej! Men jag fick brevet den 7 april, och sängen skulle ha kommit i mars. Inget prelimimärt datum fick jag heller när jag beställde den utan var slutet på mars! Kunden har alltid rätt sägs det! Men tydligen inte för dom! Om dom så bara hade bjudit på frakten så hade det räckt! Men neheejdå! Så där kommer jag aldrig mer handla en enda rutten liten grej! Tyvärr, för dom har jävligt snygga saker!

Jaja, ja ä inte bitter!

Menvärk har jag som helvete åxå! Men tur att det typ bara är en eller två dagar när jag har mensen som jag har det... Annars skulle jag aldrig palla med det... ;)

Kyss hej allesammans å ha en bra dag!"
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-05-04 @ 12:06:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej hoppas allt är bra med dej.

Jag skriver och ber om en liten tjänst.

Idag startade jag ett Socialt experiment på bloggen.

För att lyckas behöver jag allas stöd.

Jag hoppas att du kanske kan hjälpa mej

gå in läs inlägget och SNÄLLA SNÄLLA hjälp mej lyckas få min dröm...



kram

ha de underbart

2009-05-05 @ 10:29:19
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Maddo

oj, det började ju så positivt i inlägget? Vart försvann dn härliga feststämmningen?



Skönt att ha elen fixad! =)



kramar

2009-05-05 @ 10:35:17
URL: http://dreammaddo.blogg.se/
Postat av: madde

jo allt bra med mig håller på att ta igen mig efter norgeresa i helgen

2009-05-06 @ 10:38:56
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej vännen.. allt bra...

så kul med poker ju!

2009-05-06 @ 17:57:20
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: MalinB

tackar :D

2009-05-08 @ 14:29:48
URL: http://knubbismalin.blogg.se/
Postat av: Caisa

Hej! saknar ditt bloggande... så kul att få ta del av vad som händer hemma i svanskog och hos dej... För örebro är inte direkt som svanskog...

Kram

2009-05-10 @ 23:11:36
Postat av: MalinB

har du slutat blogga?!

2009-05-12 @ 10:03:56
URL: http://knubbismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test