Flopp som vanligt!

Ja, sverige toppröstade Malena i gårdagens melodifestival, som vanligt med det svenska bidraget "Malena kommer hamna i top 5" Jo tjenna, Att de alltid ska ta å prata för mycket om våra bidrag, va samma sak i fjol med Charlotte Perelli, "kommer vara top 5" Vart hamnade vi iår?? 21 plats! Ja, i fjol då? 15:e
Nej, dags å inse att man bör skicka bttre låtar snart,  Kanske hade gått bättre om vi skicka Ugglas... :P
Norges låt va lite halvskön, blir bättre å bättre när man hör den iaf... 

Solen skiner, och fåglarna kvittrar, det tror jag iaf att dom gör, brukar göra det på morronkvisten... :P Solen skiner iaf, och faktiskt, peppar pappar (tar i huvvet) så blåser det inte halvt storm ute idag... Ett under har skett!
Så idag kankse man kan få njuta av vårsolen utan att man blåser bort och hör massa irriterade flygplan..

Grattis till världens bästa sambo/gubbe/pappa som fyller hela 26 år idag... Börjar bli gammal å grå stackarn... Sj är man ju ung som vanligt, och alltid kommer förbli. Har ju inte fyllt 25 än en gång så behöver inte sluta räkna åren än på ett par år... tur det...

Tjingeling!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-05-17 @ 09:09:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

jo de e bara bar, fasligt trött men bra:)

ja visst blev det en flopp, jag trodde att hon skulle komma högre upp, trodde hon skulle slå högt...



har du varit och sett min nya tokiga idé med bröllopsbloggen?

kika annars in där så blir jag jätte glad behöver allt stöd jag kan få för att lyckas

www.brollopsbloggen.webblogg.se



ha de kanon idag kram



kram

2009-05-17 @ 09:15:02
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Malin

26 är ingen ålder, min blir 27 han ;)

2009-05-17 @ 19:03:16
URL: http://knubbismalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in en snabbis.

Har så mkt att göra här hemma.

Hoppas allt är bra med er.



Kram Sassa

2009-05-17 @ 20:18:06
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: madde

hur e det med dig,var ett bra tag sedan:)

2009-05-18 @ 00:39:03
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test