4:e gången gillt!

Nu har jag 4 gånger försökt! Och jag tror att ÄNTLIGEN har min önskan gått i uppfyllelse!
Var och pratade med ett medium idag. Först kom en dam in som jag inte riktigt har satt fingret på vem hon är ännu. Men sen kom en man in! Och jag tror att det är pappa! Äntligen! Sa mycket som stämmer... Kommer inte ihåg så mycket men, ska lyssna igenom bandet igen...
Men ÄNTLIGEN! Nu ska du få vara i fred pappa! Nu ska jag inte jaga dej något mer!
Nu är det nog många som inte tror på detta. Men jag gör det. Och jag tror faktiskt att jag fick tag på pappa. Eller åxå kan det vara Janne åxå, men kändes mer som pappa...
Får se vad mamma säger när hon lyssnar på bandet!

2 ska bli 3 sa hon, eller han, undrar vad det menas... ;)
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-05-13 @ 12:34:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

En till bebis? =D

2009-05-14 @ 09:43:40
URL: http://hemmahoshellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test