ღ Trotsig unge och mensvärk ღ

Det går inte ihop!!!! Felicia är inte sååå farlig så sett, men trotsar emot allt! Gör inte som jag säger, men hon skriker inte så mycket... Än.. Får hoppas hon inte gör det! Och magen värker värre än när jag hade värkar tror ja!!! Fy faan!!! Ne, de är inte i närheten av de smärtorna, men ung som förvärkar iallafall! Låg på golvet förut å kunde inte röra mej, så jävla ont har jag! *suck* Jag som aldrig haft mensvärk, nu fick jag enormt efter Amilia vart född! jaja... Det går väl över kanske??? Får värma vetekudden, det hjälpte en gång när jag hade ännu värre innan jag blev gravid... *misstankar*

Just nu leker barna under bordet med en häst och en zebra (Ja jag har världens minsta häst och Zebra här hemma) Så då får jag passa på å skriva detta korta inlägget... Blir inte så mycket längre än såhär, för allt jag orkar tänka på just nu är min förbannade jävla mage som värker!

Ha dä gött!


Följ min blogg med bloglovin
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-01 @ 10:28:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: madde

vad fina dina barn ser ut:)

jobbigt med mensvärk,känns som ingenting riktigt hjälper just då ju.

hur gammla är dina barn?

besök gärna min blogg om iredning,design,varadslivet i sin helhet,manikyr och hudvård

blir jätteglad om du skriver nått inlägg:)

2009-03-01 @ 12:26:32
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nej jag håller med, det känns inte som att det är någon ide att ens gå i terapi, även om man vet att man behöver det. Jag tror ärligt talat att alla skulle behöva ha någon att gå och prata med, oavsett ens bakgrund.

Otroligt söta barn du har. Ser ut som två små busfrön ;)

Har frågestund på min blogg, så kom gärna med frågor!

Lägger nog till dig på bloglovin, du har en mysig blogg!

2009-03-01 @ 13:12:22
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni kan kika ner nån ag om båda är lediga och barnen är hos britt så kan vi kanske fika i lugn och ro :-)

Prata med Pter förut på affärn och han sa att han kommer ner nån dag utan barnen ;-) haha

2009-03-01 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test