Stackars lilla fågel

Idag fick jag sova länge... Felicia bestämde sej för att hon ville koll apå den "stora tv'n" imorse kl 6.3o så jag tog mitt pick och pack från sängen å gick ut å la mej med henne här i soffan.. bekvämare ställen har jag ju sovit på då vi har en liten soffa... haha... men det gick bra.. så det blev några fler timmar med några små avbrott... Halv 9 ungeför gick jag upp för morgonen.. Det va gött kan aj lova... haha...

Idag är det våffeldagen.. Så det blir sånt till mat här idag... hehe... mumsigt det ni...
Hur äter ni era våfflor?? Och äter ni våfflor idag?
Jag har för visso redan åte våfflor idag, men det går ju att äta en gång till.. haha...  Åkte upp till madde en sväng å käka där å pratade massa minnen!
Jag kan för allt i världen inte förstå att jag har fått hur många kommentarer om att jag har missat att leva mitt liv när jag fick barn! På vilket sätt då?? Vi pratade om fester, och andra roligheter som jag har upplevt under mina unga tonårsår... Och jag tycker att jag har levt livet! Jag behöver inte en massa utlandsresor och va ute varje helg för att leva mitt liv! Jag lever mitt liv nu! Och jag ÄLSKAR det! (Oftast) Visst tänker jag tillbaka och vill tillbaka i livet ibland. Men jag har inte missat något tycker jag!

en stackars liten fågel flög in i vårat käksfönster idag! :( Och sen kom det en annan fågel som kom kvickt å hämtade den.. Stackars liten! Så nu har vi massa fågelfjädrar på vårat fönster... antagligen var det så att den flög mot solen och såg nog kanske inte huset engång... Och det va hen jäkla smäll, så jag hoppas den dog med en gång så den inte pinades när den andra fågeln kom och tog den som antagligen var hungrig...

SOligt och fint är det idag! Och jag tror att jag tom har tagit ett beslut! Får bara se hur man ska göra med pengar...

ha dä göttigt!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-25 @ 15:08:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hörde en tjej på radion idag som åt våfflor med korv och mos... Ba what!?!?!?



Sv: Tror det är svårt för dig att förstå hur rädd jag är för att det skulle hände mina ev barn. Jag minns varenda känsla och jag vet inte vad jag skulle göra om ngt hände dem.

Visst delad glädje kanske är dubbel glädje, men just nu har jag ingen glädje alls se den behöver inte vara dubbel för att jag ska vara nöjd..

Det finns barn som har två föräldrar men förtjänar klart mkt bättre än dem de har, så jag ser det som så att hellre en förälder som funkar och älskar dem, än två som inget gör det.

2009-03-25 @ 15:23:28
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: madde

åh våffeldagen idag ja,inga våfflor här inte ingår ju inte i cambridgedieten tyvär*men snart får jag äta igen hoppas jag:)

du kan ju äta lite för mig med:)

2009-03-25 @ 16:33:50
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: G*

jaa jag spelar basket, å jag har hjärtproblem..

2009-03-25 @ 18:05:06
URL: http://gresas.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

cool blogg! :)

2009-03-25 @ 21:00:09
URL: http://jjjennifers.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej hej :)

Ja håller med precis vaför säga att man missa något tänk när vi e typ 35 e vi"barnfria" me men dom är så stora att dom rer sej själva skapligt iafall.. då sitter alla vänner å bekanta med smått å ska slita ut sej... ne tacka vet ja UNG mamma

2009-03-25 @ 21:11:21
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test