Reklam

Jag är så fruktansvärt trött p å få reklam som kommentarer!
Man loggar in på bloggen och får se alla kommentarer! JIPPY!!!! Massa rooliga kommetarer att svara på! *Wihooo* Så öppnar man kommentarerna och börjar läsa! BLÄ!!! Fy faan! massa andra som bara gör smygreklam på ens blogg! Jag HATAR det! Jag VET OM alla gratis sidor! Och jag blir medlem om jag själv vill! Och jag VILL INTE! Jag har lixom varken tid eller ork eller råd att samla poäng genom att värva medlemmar, göra erbjudanden för att få poäng med mera med mera

Så SNÄLLA! Ge faan i å skriv massa reklam i min blogg! Jag är inte intresserad!



Idag har vi inte gjort ett skit! Jag har spelat Guitar hero en stund, och Flisan har spelat lite på datorn... sen har vi bara slappat... Sjungit lite, busat lite, tittat på bompa och sen va dä marsch iväg i sängen...

tjingetjong
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-13 @ 20:23:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Håller faktiskt med, reklam suger. Vill de göra reklam så skriv någonting om vad jag skrivit, och sen lämna adressen till deras blogg. Då får man ju massa läsare ändå, och man bildar liksom en relation till personerna!



Tyvärr kommer madde aldrig bli sig själv igen, och det gör ont i mig. Väldigt ont :( Vill hjälpa henne men kan inte.



Jo, jag kan inte förstå hur man kan lämna sina barn genom att ta livet av sig. Man lämnar de ju totalt. Blir bara arg av tanken. Måste varit fruktansvärt för er :(

Kan tänka mig att det väcker känslor i dig som har egna barn. Du skulle ju aldrig kunna lämna dem!

2009-03-13 @ 21:33:17
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Martina

Håller verkligen med 100% ! Samt gillar jag inte folk som vill man gör reklam för dem. Äsch, gör de själv vetja ! ..



Grym blogg btw!

2009-03-13 @ 22:14:02
URL: http://hrvatica.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du måste ju fått någon förlossningsdep eller någonting, sådant är ju mer vanligt än man tror!



Man behöver nog inte acceptera att det har hänt, men att vara arg tar bara energi. Har du fått hjälp att bearbeta detta?



Jo jag hoppas att hon kan komma tillbaka till oss. Men hur blir ens liv normalt igen, när båda ens barn är döda...?

2009-03-13 @ 22:59:36
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Tess

godmorgon

några roliga planer för idag då?

själv är de bara åka å handla å leka med barnen som gäller



kram

2009-03-14 @ 09:26:29
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Martina

Ah precis. Vill man hitta ngn form av reklam så får man sj fiska efter det :)

Tack så hemskt mycket, den är fortfarande halvfärdig. Det här med o designa sin blogg e ett heltidsjobb :P hehe :)



De där me "9 sorters pojkvänner" .. Ah det är lite svårt. Man hittar ngt litet i varje som passar :P

2009-03-14 @ 10:57:06
URL: http://hrvatica.blogg.se/
Postat av: Martina

Hehe aww det förstår jag! Kan inte vara lätt med 2 småttingar. Jag får trubbel med bara hunden! Min gubbe bor inte med mig, så det är inte

så stort problem :P hehe. Plus så fixade jag med hans blogg! Så han har inte mkt o säga till om :P Amilia? Vackert namn =)

Ja vi får se, kanske hon börjar blogga som mamma en vacker dag ! :)

2009-03-14 @ 11:08:27
URL: http://hrvatica.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker som du,jag brukar inte godkänna sånna inlägg och jag svarar inte på dem heller.

jag har precis vaknat nu och ska äta lite frukost,sambon min e ute på en golfrunda och jag e glad att jag slipper:)hoppas jag snart får lite enrgi till att städa här hemma men orken finns inte där just nu.pratade nyss med min mamma de ska åka till gran canaria idag och va där i 2 v så nu ska madde ha hand om gejerna på jobbethon e gruppledarejag hade mer än gärna bara följt med henne iställethade varit skönt med semester

visst kan jag hjälpa dig med inredningta ett kort på nått rum du gärna vill förnya kan jag tipsa dig om smnå förändringar som gör mkt

ha en bra dag och skit i reklaminläggen


kram

2009-03-14 @ 11:15:09
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ska jag vara ärlig så tror jag du skulle behöva någon att prata med detta om. Du kanske inte har så många positiva minnen, men du har några iaf. Försök fokusera på dem! Be din mamma berätta roliga saker. Det kan hjälpa. De positiva minnena kan få mig att skratta fortfarande, men kan även få mig att gråta. Men jag behöver dem för att orka.



Det var helt hysteriskt gulligt. Hon var så söt!

2009-03-14 @ 12:48:04
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test