Minnen hur jag å Peter träffades

Igår när jag hade lagt mej för natten började jag tänka på mer minnen. Denna gånger gladare minnen än min fars dödsdag.
Jag började tänka på hur jag å peter träffades och hur han tog kontakt med mej för första gången.
Ja vet att jag satt hemma i mitt rum och kollade på film då jag fick ett sms från ett okänt nummer och det stog
- Du är bra söt du Och jag skickade tillbaka
- tack du, och vem är det som tycker det då?
- Din hemlig beundrare.
fick jag då som svar.
Ja slänge mej på hemtelefonen och ringde till Elinor, för att se om hon hade nummret, med det hade hon inte, sa hon (MAN FÅR INTE LJUGA ELINOR!!!!!)
Sen fortsatte det i typ 2-3 veckor har jag för mej med att sms han och grejer... Utan att jag visste vem det var. Jag gjorde nog åt en sisådär 3-4OO kr i VECKAN på honom, för då var det ju inte så smart som det är nu med gratis sms och grejer.
Vet iallafall att en dag, skolakade jag från skolan och var på Tegnérskolan bland alla mina vänner och frågade då Tina om hon visste vem som hade det numret.
- Jag känner igen det iallafall, och tror ....
- Shhhhyyyy!"
hörde jag Elinor säga,
- Det är någon som driver med henne" viskade hon då till Tina, (Minns du???) Å jävlar i helvete va ja va förbannad!
Jag skrev ett sms till Peter där det stog
- Nu kan du faan ta å berätta vem du är! Jag vet att du bara driver med mej!
- Nej det gör jag inte alls det. Jag tycker verkligen det.
Fick jag tillbaka
- Det är ingen idé, Elinor kläckte till Tina att det va nån som bara drev med mej! Fick han då till svar!
 Efter många om och men så erkände han att det va han, vilket jag inte trodde på till början för jag hade ju hans (gamla) nummer. Men jag gick med på det tillslut och det visade sej ju att det faktiskt va han. Konstigt nog så var jag inte så värst arg på Elinor utan va bara förbannad på Peter!
Men vi fortsatte å prata, efter ett tag iallafall om jag minns rätt, och han kom typ till Svanskog varje dag. Och flörtade lite ibland. minns framför allt när vi satt på mässen å tjöta å spela kort å grejer. Och i den åldern så höll man på å spå sej med sitt egna namn, killens namn, datum och fick fram en siffra. DÅ kom han dit och sa att Elinor skulle göra dej och elinor fråga
- Ska jag ta med Johanna eller?
- självklart
svarade han då...
Och ni vet väl hur det är att vara 16 år å veta att en kille tycker om en... haha...
Och det ena ledde tilll det andra och vips så var vi ihop. Efter några avskedspussar i bilen. Konstigt nog var jag inte kär i honom så direkt, utan hade bara fattat tycke för honom.
Men det slutade ju som en prinsessas dröm med två barn och hus!

Så det där med att han bara skulle "testa och se om han fick mej" var ju ändå en positiv handling... ;)
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-19 @ 15:16:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; hehe, okej :D

gör du då?

2009-03-19 @ 17:36:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Elinor

haha men han drev ju inte med dig! det va ju att du inte skulle få veta vem det var :P hahaha..

Och jag har en annan sak att lägga till i minnesbanken :P ganska roligt tycker jag :P att ni ogillade varandra väldigt mkt innan ni började flörta hahah - man vet aldrig när kärleken knackar på :) eller vem kärleken är :)

2009-03-19 @ 19:37:28
URL: http://taeng.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det kan vara lite jobbigt ibland, eller hur?

2009-03-19 @ 23:17:15
URL: http://www.basiil.se
Postat av: Tess

hehe ja underbart slut på den berättelsen eller underbar början få ja väl säga för de va ju början på era liv...

ja badhuset är något jag vill göra mera med men de går inte å ge sej iväg med 3 själv..



ska du åka på mammagalan förresten??

ja e jättesugen men e inget roligt om det inte kommer några bloggare man pratar lite med

2009-03-19 @ 23:59:47
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: madde

känner igen det det därkärleken växer fram-

2009-03-20 @ 19:12:35
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test