melodifestivalen

japp.. då va det finalen då...
Hur tror ni det går?
Jag blir INTE förvånad om Caroline Af Ugglas går vidare med den hemska fula låte Snälla snälla!
Då lär hon iallafall inte gå vidare till ryssland iallafall...

Jeje... ska kolla vidare jag... har inte mycke å skriva idag... inte så värst mycke blogglust just nu... Hoppas det kommer snart... det är inge roligt å inte va bloggsugen
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-14 @ 21:08:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ibland är det så, ibland är man inte på blogghumör. Känner så också faktiskt!



Jo jag står på väntetid för en psykologtid. Har inte varit med om tillräckligt för att bli prioriterad...



Va väl en himla tur att hon af Ugglas inte vann, men hon kom tvåa!?!?!

2009-03-14 @ 22:11:06
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Martina

Hehe ja ! Unikt namn.



Jah du. Jag kan säga att jag var enormt besviken va gäller Melodifestivalen. Nu hade jag föredragit Carolines bidrag !

2009-03-15 @ 01:46:14
URL: http://hrvatica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test