Lugn och ro

Lagt lillan nu... ville nog sova redan kvart över 5.. men vi gick in å lekte lite, hängde lite tvätt å sånt så tiden rullade på rätt fort. Hade tänkt vänta tills kvart i 7-7 ungefär men hon va så trött så ja fick göra välling å lägga henne...

Hade pontus å nörsken på besök idag... det va trevligt... Pontur har ja inte sett sen, hmm, somras?? Åtminstonne höstas! Och det rä LÄÄÄÄNGE sen! Kräftskivan tror jag bestämt, ah, ja minns inte.. Mitt minne är värre än värst och värre!

Idag va vi till åmål... Bada lite mä barna i badhuset, det tyckte dom va roligt... Fast tror Flisan frös lite granna... Sen åkte vi till euro Cash och blev fattiga, eller ja, ännu fattigare... Tur att barnbidraget kommer imörrn... :P

Till en smaskig skitnyhet... Flisan bajsade idag självmant!!! Dock på hennes golv, men det KOM UT!!!!!! Bättre där än ingenstanns ;P På ca 2 månader har hon bajsat självmant, utan att vi behövt hjälpa till, kanske 10 gånger ungefär. Visst, det låter ganksa mycket, men det är det faktiskt inte... om man räknar på 60 dagar! Så hon fick mycke beröm, VET att man inte ska göra det, men jag kunde inte låta bli! Det är ju faktiskt bättre att hon får det än att vi inte säger nått tycker jag.

Nu ska ja ta det lugnt och glo runt lite på internet medans jag väntar att tråkiga tvättmaskinen ska bli färdig... *Blä för tvätt*

tjingetjong
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-18 @ 18:40:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sassa

hur får man in musik på bloggen?

Kram

2009-03-18 @ 19:15:54
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/
Postat av: sassa

Nanna föddes i v 34 vi var på neo i 10 dagar.

Liam ville ut v 22 så jag fick bricanyl och sprutor för att hans lungor skulle mogna.

Sen v 35 kikade han ut vi var på neo i 5 dagar.

Jag har väll försvagad livmodertapp.



Kram

2009-03-18 @ 19:17:41
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/
Postat av: Malin

Nu blev jag fundersam, varför ska man inte berömma barnen när dom bajsar självmant? :S

2009-03-18 @ 22:11:07
URL: http://hemmahoshellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test