God kväll

Nu blir det snart sova för min del... Trött å sliten, sen ska man ju upp tidigt till möran... eller ja, blir ju runt 8-tiden som vanligt... men vakentider flera gånger från kl 6 ung om inte felicia får för sej å sova länge... *hoppas* :P

Idag har det inte hänt ett dritt! Peter har iallafall vart jätte dutti han och grejat med ved,  och hängt tvätt och pysslat å solat... ;) Hängde faktiskt en tvätt å vek undan en massa jag åxå, så liiiiiiite dutti har ja mä vart idag! Men ja har inte haft ork till nått! Vart så förbannat trött idag så ja vet inte vad...  TROTS det underbara härliga vårvädret (Hmm, när kommer bakslag nr 2 tro???)

ne... ska glo runt lite nu sen ska ja snarka gött inatt...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-11 @ 22:14:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: madde

jag jobbar ju till 07 och somnar runt 8 så sover ungefär 7 hannars skulle jag va såå trött:)

vi har gh till xbox 360 och vi har spelat ganska länge så klarat medium nu och är på hard,det är svårt kan jag lova

2009-03-11 @ 22:24:12
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test