Fattig

Godmorron kära läsare... Har nyss vart å lämnat barnen hos Britt... Hoppas bara att hon hade en extratutte som hon sa sist gång... annars får vi åka dit senare...

Idag ska man åka vidare till storstaden Åmål och handla mat... :( Hade vart mycke roligare om jag kunde fått spendera dem på de kläderna ja la upp här igår kväll... Men det gååår inte... :(

Hade ett sött rådjur utanför vårat köksfönser imorse... Dom är ju sååå söta... hihi... Flisan komma och sen frågade hon "Vart är hans mamma och pappa?" Ja, va ska man svara på det egentligen?? "dom är hemma i skogen och väntar på honom" sa vi... :P

Ne ni får ha dä så gött!

Kyss
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-06 @ 10:27:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

kika in och svara på frågorna i min blogg*väckarklocka eller inte?

2009-03-06 @ 11:59:55
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jo jag vet, har gått och hållt allt inom mig i ett år ungefär, tills jag förstod vad som verkligen hände alla, och att de aldrig kommer tillbaka. Sen small det till nåt fruktansvärt två dagar innan jul...



Jo precis, barn behöver regler. Har man inga regler så far dom illa av det!

2009-03-06 @ 14:37:00
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test