Amilias bok

Tänkte här lägga in bilderna på Amilias bok som jag själv har gjort...
(lite mer skryt på min kreativitet... :P )

         

Så där, ja tror jag har lagt in dom rätt... Men det spelar ju ingen roll om inte det är sida efter sida... det är iaf nästan hela boken... Inte de sista 5 sidorna där jag bara har skrivit foton och på några inget alls...

Nu ska ja soooova... ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ

Natti
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-05 @ 23:12:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad duktig du är! Sånt där skulle jag aldrig ha tålamod med!



Jag förstår att det fortfarande känns, hur skulle det inte kunna göra det? Tror inte det någnsin försvinner, även om det säkert gör mindre ont för dig idag än när du var 9 år!



Personligen tror jag inte på sådant som du tror. Däremot sa jag erkänna att när någon dör så tror jag på himlen, jag behöver nog göra det då, det är en tröst!

2009-03-05 @ 23:25:12
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test