Tjenis Penis

Hur står det till med alla idag??
Här är det ganska bra... Förutom lite huvudvärk coh lite lite mensvärk, men är inte så farligt idag som tur är...


Haft besök hela dagen idag... madde, Dinah och syrran va här... trevligt trevligt... Dock blir det ALLDELES för mycket kaffedrickande när jag har besök... haha... Men kaffe är göööttt! Synn bara att koffein gör PMS'n värre... Fast det är klart, har inte så mycket PMS jag, men för de kvinnor som har det när den tiden är inne i månaden, drick mindre koffein så är den mycket lindrigare, hörde jag på "The doctors" på tv'n... ;)

Ska dra iväg till körrgår'n i afta å plantera lite hos pappa... Är dags nu tycker jag... Till fredan är det ju 15 år sen han dog, så kan ju va roligt om det kanske är fint på körrgår'n då...
Måste ta å lära mej datumen då man "ska" plantera... Vet att det är till helloween, och den tror jag det är till valborg, men är inte säker...

ÅH! Jag har beslutsångest! Vet faan inte hur jag ska göra med MK jobbet!
Frågan är om jag ska vänta ett tag till, och köra på efter sommarn, eller om jag ska skita i alltihopa... Eller om jag ska köra under sommarn åxå...
Jag vet inte jag! Det är ju ett roligt jobb! Men är mindre kul att alla avbokar hela tiden! Eller ombokar, men det inte blir ett datum insatt...  Då känner jag ju mej bara ÄNNU mer värdelös jue!
Jeje... Får se... Får tänka lite!

Nej, nu ska jag slänga i en maskin med tvätt...  *tråååk* Men den blir ju inte mindre ju mer man väntar direkt... Snarare tvärt om...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-09 @ 16:08:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Kanske avvakta och se? För å ena sidan verkar det ju bra eftersom du får självförtroende när du väl har klasser! Håller tummarna för dig. :)



KRAAAM

2009-06-09 @ 18:54:00
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: Maddo

Nä, det var inte deras prioritering direkt.. :P Operation till hösten ju.. :P



Ah, I see, det är inte lätt.. :( Hoppas det ordnar sig för dig. Annars är väl sommaren rätt svår? KRAAAM

2009-06-09 @ 20:39:57
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: Martina

oj de viste jag inte att kaffe gör PMS värre:S haha!



SV: jag jobbar som boendeassistent:) Med funktionshindrade,



hare gott

2009-06-09 @ 20:40:38
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test