Sorry alla läsare!

Har vart tyst på fronten ett tag nu... Bara inte haft nått att blogga om känns det som...
Känner inte att ajg har så mycket nu heller faktiskt...
Har dock läst alla bloggar jag följer, dock att ajg inte har kommenterat... Sorry för det åxå!

Nyss komme hem från en runda runt elljusspåret. Eller nyss å nyss, men ganska så iaf... Trevligt, JOBBIGT! 3:e dagen i rad! STOLT! Och visst ger det resultat alltid sen jag började riktigt... Dock äter jag pulver då men, det märks... hehe...
-4 kg, å 3 cm runt magen, Inte illa det... ;) TROTS att jag har slarvat å ätit massa mat!

Jeje...

Snart är juni över! Helvete vad det har gått fort!  Och sommarjobbet har börjat för fulla muggar... Eller ja, bara gjort andra dagen idag, trots att jag har jobbat som en tok under hela juni ändå... :P Men men...

Midsommar va trevligt... Jobbade till 9 å när jag kom hem väntande massa mat å trevliga gäster! Åt å tjötade ett tag innan några gick å vi gick å la oss tillslut... ;) Men det va trevligt... nästa trevlighet blir Westernfesten! YEEEIIII!
Ska bli loligt det serrni!

Ne, nu ska ja ta mej en välförtjänt dusch! Jobb imorrn igen så blir nog snart sängen antar jag...

tjingeling!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-24 @ 21:20:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej tjejen, kikar förbi en snabbis i bygg och flyttkaos för att kolla hur det är med er :)



Hoppas ni haft en fin dag, kram Jenny

2009-06-24 @ 22:13:21
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Randy

Vad söta barn du har =)

2009-06-24 @ 22:33:31
URL: http://randys.se
Postat av: Maliiiiiiiin

Westernfesten!! WIIIHOOU!

2009-06-25 @ 09:46:02
URL: http://knubbismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test