Nu åker pannan ut!

God morgon allihopa!
Här skiner solen, iallafall ovan alla tjocka gråa tråkiga regniga moln!!!
Satte nyligen ner rumpan i soffan å har lite kaffe paus under all plocking... Försökte drick kaffet under tiden jag städade men det gick inte så bra tyckte jag... Antingen spillde jag när jag sprang som en tok, eller åxå så stog det å kallnade när jag tvättade å grejade, och kallt kaffe är nog bland det värsta jag vet... bläääk!

Svärfar är här å slänger ut pannan tillsammans med guben... Så nu kan vi inte duscha förrns på tisdag... :(
Om det blir färdigt då vill säga... Annars blir det väl onsdag...
Jeje, får se till att röra sej i snigeltakt och hoppas att det inte blir 30 grader varmt ute, så man slipper bli svettig... :P
Eller åxå får det spöregna som faan så man kan gå ut å tvätta av sej då...
Fast ett mycket bättre alternativ är  ju faktiskt å gå hem till morsan som bor ca 150-200m här i från... Får man ju varmvatten då åxå... hehe...

Ne, jag bör ju sätta igång å städa igen ajg... Men det är ju såååå tråkigt... :P Nån som vill ta över?? Det är faktiskt inte så mycket... hehe...

tjing!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-13 @ 11:29:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: madde

Jag vill inte ta över, har städat här hemma 3 dagar i rad så nu räcker det :P

2009-06-13 @ 12:10:47
URL: http://metrobloggen.se/maddan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test