Mobil jävel trasig igen!!!

torsdag idag då? Vart inne på att det är fredag nästan hela dagen...
Idag har jag jobbat typ hela dagen! Sett p i 5 minuter, och barnen i ca 2 timmar...  Jobbade först inne på s-boendet fram tills klockan va 15 o klock, och sen va det dags att springa ute i hemtjänsten från 17-21 o klock! Hade gött trötta barn när jag hämtade dom hos mamma... Felicia va inge annat än gnällig från det jag kom dit tills det at thon somnade som en stock i sängen... Kanske får sova länge imorrn, men det tror jag väl aldrig antar jag... vaknar nog runt 6 som i vanlig ordning... :P

Ont i huvvet har jag åxå... sitter väl kvar från det hemska jag hade igår... Lindrig migrän. *suck* Men jag lever, konstigt nog!
Nått fel med min häl tror jag det är åxå... smäller till som faan ibland när jag går! OCh det gör ont som satan i gatan!
jeje... går nog över!

Ska snart ta å gosa ner huvvet på kudden å soooova! tidigt för å va mej å p jobbar natt! Men nu är jag så utsliten efter dagens jobb så va gör man???

Hoppas eran dag har vart bra!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-11 @ 22:56:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sikka små sötnosar du har :))

2009-06-12 @ 08:38:07
URL: http://carpenoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test