måndag 1 juni!

ja hej å hå vad tiden går! Det är ju nästan skrämmande måste jag säga! VILL INTE!
1 juni redan... snart börjar sommarjobbet... har bara 7 veckor denna sommarn... Känns gött, men ändå tråkigt... kommer bli dålig lön i september, och det vill jag ju inte såklart! Kankse är för nära å bli 2 åring så det va därför hon satte mej en vecka kortare än alla andra... :P Ska nog ta å kolla upp det... :P

JAG HAR ONT! Förbannat ont i munnen! Tycker det skulle ha gått över för flera dagar sen! Men nej då, det blir faan bara värre å värre... fast jag har ont i tanden brevid, och i tandköttet, alltså inte där själva visdoms tanden satt... vilket är lite knep tycker jag... har väl åkt på nån infektion antar jag... Gapa kan jag inte heller, så har lite svårt å få i mej mat... men det går det åxå. Är man glad i mat som Johanna så löser man det problemet... hahaha
Ska till tandis imörrn igen så får se va de säger då...

"Underbara" varma soliga dagar det har vart det senaste... Faktiskt nästan lite FÖR varmt! Men men... ska ju bli sämre nu under veckan så det är ju bara att tacka å ta emot... hehe...

Idag va man å¨skrev in sej på arbetsförmedlingen igen... *suck* Inge trevligt alls kan jag lova! Kanske är dags att pluppa ut en till liten krabat så man får gå mamma ledig igen, och slippa AFM iallafall... haha... Nejdå, det får allt väntas med det!

Ska iaf snart sooova... om jag lyckas, gubben jobbar inatt... *buhuu* Så imorrn ska barnen och jag över till madde och leka, om barnen nu leker...  :P

Tog en fästingäckel som kröp på mej förut åxå... BLÄÄÄ! *ryser* Hatar de små parasiterna! Usch å fy! Tur den inte hann å sätta sej, uschanemejen!

Fick en anonym kommentar åxå, Fattade den inte riktigt till 100% och jag AVSKYR att få anonyma kommentarer! Man blir ju så nyfiken... haha...
VEM ÄR DU???
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-01 @ 23:12:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Martina

Godmorgon vännen!

Känner som dig ang ams inge kul är dem:/

Hur leker livet med er annars?



kram

2009-06-02 @ 06:21:57
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Surt att skriva in sig på arbetsförmedlingen, det är aldrig någon höjdare!!!



Gå in och rösta på min blogg så skulle du göra mig jätteglad =)

Ha en underbar dag!

Kramar



http://mirelabrkic.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-deltagare.html

2009-06-02 @ 12:58:55
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas det går över det onda i munnen, att det inte är något allvarligt, krya på dig!



Kram Jenny

2009-06-02 @ 21:56:55
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Maddo

Du skrev anonymt till mig med! ;) Får leta upp genom IP-nr ibland.. haha. :P

2009-06-03 @ 11:27:49
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: Martina

jo jag har ju gått och blivit på smällen jag hihi;P



SV: emd mig/oss är de bara bra:)



Händer hos er annars?

kram

2009-06-03 @ 11:28:39
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test