15 år!

Dagen har kommit då det är 15 år sen pappa tog sitt liv! 15 hemska år av stor sorg och smärta!
Ett hål inom mej som aldrig kommer kunna ersättas! Kommer finns där för alltid! Hålet som det endast finns sorg, och saknad i! Med några små glimtar av minnen... Men tyvärr för få, för att nu kunna fylla i tomheten!
Tomheten tar ibland taget av resten, och alla känslor kommer fram! Sorg, kärlek, smärta, saknad, hat, ilska, och stor förundran vad det var som gick så fel, så han va tvungen att göra som han gjorde! Något jag aldrig kommer få svar på!
Något jag har skyllt på mej själv! Något jag har skyllt på pappas biologiska föräldrar och hans uppväxt! Något jag har skyllt på honom! Tog ett tag innan den som verkligen bar skulden fick skulden! Och det är bara han själv!

Undrar om han hade gjort det om han visste va hemskt det är utan honom!
Undrar hur det skulle se ut om han levde! Massa frågor, som aldrig får ett svar!
Alla dessa frågor! Kan grubbla sej fördärvad av dem!

Vila i frid älskade far! Så syns vi nangijala!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-12 @ 23:43:31 Nedstämdhet Permalink


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

ucha vännen va ledsen jag blir när jag läser detta.



min systers pappa tog livet av sej när hon var 17-18 jag vet hur tufft det är



kramar...



ja hoppas det vänder här hemma

2009-06-13 @ 00:10:56
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test