♪♫♫♪♪Nu är det lördag igen♪♫♫♪♪

Och jag är riktigt taggad för kvällens bravader! Förfest med massa massa folk... Trevligt... Är nog ett 20-tal tror jag.. haha Hur alla di ska få plats är en gåta som antagligen kommer få sitt svar ikväll... Jag kommer iaf sätta in en kateter så jag slipper resa på mej så ja får ha kvar min plats... :P

Sitter nu hos min kära mor, å väntan på att hon ska komma hit nångång... Vilket inte verkar bli snart... Hon är allt lite seg min mamma...
Ska sen till affärn å hämta malin å sticka till hennes mor å hämta en plattång som jag ska (köpa) låna av henne....
Sen hem å vila lite, om man orkar, om inte man har en pilsk peter breve sej som vill nått heeelt annat, men det får han inte serrni!

Ne, nu kom mor, så nu ska jag sticka iväg, se om man kommer ihåg å ta några kort ikväll
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-07-18 @ 14:13:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test