Blåbärsplock

Tjo tjim...
Nu är jag ledig i 3 heeela dagar... Inte illa pinkat måste ja säga...;) Känns som att man inte gör nått annat än å jobbar... haha... Serviceboendet nästa! Ska faktiskt bli gött å slippa bli nypen, reven, skagen, kallad för det enda och andra... Dockj är det tyngre fysikt på den delen, då 9 av 10 sitter i rullstol, och man måste vara två på alla, Och stressigt, men faktiskt hellre det, än att man inte är värd att andas luft engång! ;)

Va nere i skogen jämt neranför huset förut med barnen.. Plockade 2 liter blåbär.. Och det finns nog 4 liter till tänker jag... ;) Hur jävla mycket som helst... Visste ju inte vart jag skulle börja plocka ens! satt på samma ställe i 30 minuter och bara plockade...
Lurar på om man skulle våga gå ner nu när barnen sover, annars får jag ta det imorrn när lillan sover, för hon va då bannemejen inte lätt att ha med henne då hon skulle sitta uppå mej å äta alla blåbär som ja hade plockat... Men fick bryta av lite kvistar med lite bär så gick det skapligt ändå... ;)

Just nu sitter ja å kollar på en konsert mä Michael Jackson... Jävlar va folk som är där! Oj oj... Sjunger bra gör han åxå faktiskt... Lyssnade mycket på honom när ja va liten, och han har gjort många bra låtar faktiskt... ;)

Imorrn är det dags! Westernfest! ÄNTLIGEN! Sett fram emot detta hur länge som helst tror jag... hehe... Party party!
Massa folk kommer hit åxå.... Den som vill kan nog få komma tror ja, bara de hör av sej först så vi vet.. Fast det är klart, finns det hjärterum finns det sjärterum... :D

Jeje... Ska sitta å glo runt lite på internet ja...

Közz  häjj allesammans...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-07-17 @ 20:59:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test