Helt slut!

Nu har alla åkt/gått hem... Har vart huset fullt! Men det är trevligt det åxå!
Flisan har vart HELT omöjligt gnällig idag! fast det är ju inte konstigt eftersom hon knappt sov nått inatt! *suck* Men nu har hon vilat en bra stund... Va nyss inne och väckte henne... Får se om hon piggnar till eller inte...

Håller lite halvt koll på en tv ja... höhö... den skulle man ha... hihihi...

Ska åka till Claes och Sofia å Jessica sen å käka lite mat... Trevligt trevligt... Får se om mina damer orkar.. men det bör dom väl göra tycker jag... ;) Eller om JAG orkar... är helt slut efter allt gnäll som har vart!!! Men ja får nog bita ihop... tror jag att ajg klarar av... hehe...

Va hittar ni på idag då??

ha dä gött!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-01-05 @ 14:28:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: ja visst är den fin :) ha en bra dag

2009-01-05 @ 15:14:37
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test