Torsdag

Ja... Amilias bok blev allt utskriven! WIE! Hittade några små misstag dock när man börjat skriva i den... Men det sliter jag fullständigt i just nu! Tänker inte börja om med det krångldu igen! Har krånglat tillräckligt! Åh, på tal om Amilia, måste gå å sätta på henne blöja! Kommer snart tillbaka! Sådär ja... Färdigtkrånglat nu igen... :p har fått luftat lite för hon får sånna hemska blöjexem så! Inge roligt kan ja lova... Men det går bort ganska fort med lite dactakort... Så det är lugnt... :p imorrn gör jag ytterligare ett försök! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA KOM FRAM DENNA GÅNG! (Skulle nästan kunna va en värdelös sång detta...) Ett sista besök! Om jag får kontakt! Snälla! Så kanske jag får lite ro!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-12 @ 23:35:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test