sova kanske???

Om man kanske skulle ta å stänga av internet för ikväll kanske å gå å lägga mej???
Suttit å letat massa tatueringar! Men vet inte riktigt va ja vill ha...

Funderar på ett kors med en drake runt om och pappas födelsedata eller något.. men ja vet inte ja... hittar inge bra...  till barnas tatuering vet jag inte alls vad jag ska göra!!! Måste ju va nått påbyggnadsbart IFALL man får en knotte till... för det kan ju faktiskt hända... :P är ju inte aktuellt än på länge så jag har ju tid att leta lite...

ne nu ska ja gå å borsta gaddarna så dom slänser inatt ifall man blir mörkrädd...

tjingelong
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-16 @ 23:14:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men en liten till ska ni väl ha snart tycker jag:P



2009-02-18 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test