Nu vill jag ha!

Internet tillbaka! Börjar bli trött på detta! Behöver göra om min header! Jul har vart över bra länge nu! Men tycker den är rätt söt ändå men... :p vill allt ha nått nytt nu! Men får väl vänta tills vi får internet igen! 20 min fick jag sova förut... Wieho! Nu blir ja jättepigg inatt... Not! Va inte direkt nån idé att lägga barnen lite tidigare ida för att få sova! Dom hade lika gärna kunnat vart uppe en timme längre och sen hade ja kunnat lagt mej! Grr! Ska försöka snart igen...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-05 @ 19:56:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika - Min Kamp mot Fetma!

HAHA okej! Så skoj ;)

nej kan ej åmål nu heller.

2009-02-05 @ 20:02:58
URL: http://regndroppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test