ღ Melodifestival del 4 ღ

Hej och hå!

Faan va roligt det va igår! TUUUSEN tack tjejer! Jätte roligt verkligen!!!! Lätt att vi får göra om det igen... hihi...
Malin skyller bakfyllan på mej? Hmm, vad mycke drack hon efter vi hade gått tro??? Glömde ju halva flaskan så... haha...  Tror inte att det va mitt fel iaf... ;) Kanske att tog med den... hehe...
Famlijegeni är faan inget för mej iaf! Haha... faan va sämst jag är! men roligt va dä! jeje

Ida gick jag en raskis runt rävgår'n... När ja kom till skolan ringde peter å undra om ja snart va hemma... Flisan hade skärt sej på rivjärnet när hon skulle riva morätter... Va inte så farligt, men blödde som en tok! Jaja.. Fingret finns kvar iallafall. Imörrn ska ja börja på allvar iaf! Nu ska kroppen i trim, Nej, det är ju söndag imörrn, jaja... kan ju börja med å väga mej å mäta lite å skriva upp! Sen ska ja be Peter gömma vågarna här hemma så ja inte tjyvväger mej... hahahah... Så på Måndag blir det ju då som jag ska sätta sprätt på fettet! Iväg å simma ska ja då iaf... Börja göra lite situps, börjar smått, så en 40 kanske räcker det åxå???

Satt å myste till oss barnen och jag förut till Musses Klubbhus... Käka lite popcorn å njöt... När kl va 7 så va popcornen slut för Amilia och vi gick å gjorde välling ist... tror jag hon tyckte va godare... ;)

Ensam är jag! *BÖÖÖÖÖÖÖÖÖL* Peter jobbar och ingen vill hålla mej sällskap... Har inte direkt frågat runt, men folk borde ju vara telepatiska och tänka på stackars mej!!!!

Ne, nu ska ja ta å titta på Melodifestivalen...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-28 @ 20:12:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: diana

Ha en fortsatt trevlig lördag :)

2009-02-28 @ 20:54:25
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test