ღ Kan det aldrig bli vår nångång?! ღ

God morron alla ni där ute! Hur står det till med er idag???

Här är det ganksa bra... ska snart ta å göra iordning barnen för å dra iväg till britt...
Sen står det motion på menyn! Iväg och plaska runt i Åmål med Madde å Mulin... *trevligt trevligt*
Det är SÅÅÅ långtråkigt bara! Men dä ä gött när det är över... Har ju inte följt mitt mål hittils detta med simningen... :P Jag får nog ta mej i kragen även om jag får åka själv!  Men jag har ju även vart ute å gått lite lite grann iaf! Imörrn hinner ja ja ju inte bada heller då jag tydligen skulle jobba fick jag syn på i almanackan... Men dä ä ju gött det med... Vet inte vart jag ska va men... det löser sej ju... Kan det va på GB tro?? För det är inte jätte ofta de börjar 7-3O på SB... Jaja... det märks väl... hihi...

Flisan va så söt förut! Satt här vid bordet och bara hux flux så skriker hon "KAN DET ALDRIG BLI VÅR NÅNGÅNG???!"

nu skäller göbben på mej å vill att ja ska städa, så det är väl bäst han får sin vilja igenom kanske???

Tjing
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-25 @ 09:45:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika - Livet som mamma och min kamp mot Fetma! HÄNG GÄRNA MED

Gött och motionera. Ska själv börja med simmning när vi flyttat till Åmål :) Ska prova och se hur det går. Angelica och jag ska kämpa ihop! :)



Hehe, vill inte gubben städa själv?:P

2009-02-25 @ 10:07:55
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst skulle en sån sajt var bra ibland ler

Min gullunge är 15 år.

Så du har några år kvar att njuta....=)

2009-02-25 @ 10:24:13
URL: http://www.metrobloggen.se/klarabella7
Postat av: Erika - Livet som mamma och min kamp mot Fetma! HÄNG GÄRNA MED

Haha monstrena? Ja, livet e inte så lätt alltid.



Klart de är jobbigt, men de är DÅ de bränner fett ;) hehe

kram

2009-02-25 @ 11:19:46
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: petra

kikar in lite på din fina blogg.

vilka fin header du har med foton på barna :-)

o info rutan.min design är nog rätt opersonlig på det sättet..ha en bra dag!!

2009-02-25 @ 14:24:52
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test