Jobb!

Gäsp! Ska iväg å jobba natt! Får nog gå å lägga mej en sväng sen när jag lagt barnen! Annars klarar jag inte natten! Dagen har vart ganska bra idag måste jag säga! Flisan har inte gnällt allt för mycket bara en stund efter hon hade slumrat till en sväng, men det är ju inte så konstigt när man blir väckt... Då blir ja åxå grinig! Men men... Lämnade Amilia hos britt idag nåra timmar... Hade gått så bra så... Hämtade barna kl 12 ida efter dom hade ätit och innan lella skulle sova... Imorrn vet ja inte hur dom ska göra... Men det är gott att det går bra hittills iaf! Även fast det fortfarande känns! Och även om jag tycker att det känns hemskt att lämna bort henne sedan, tycker jag att det på ska bli gott med lite egentid! För det behöver jag nog nu när jag mår som jag mår! Rå om mej själv lite å bara va själv utan barn och ibland gubbe! Jag ska iaf försöka att åka iväg å simma de 3 dagarna i veckan och kanske styrketräna en dag! Det enda är att får jag inte sällskap så kommer jag antagligen inte iväg! Om jag känner mej själv rätt! Men ska iaf försöka simma även om jag blir själv! Nu ska jag kolla bompa ja...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-05 @ 18:46:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika - Min kamp emot Fetma!

Väldigt vad de är gnäll hemma hos er? Är de så gnälluga hela dagarna? ;) De tror ja inte. Hehe! Men visst har de sina dagar :)



Simma låter nice. Synd ja inte tål det!

2009-02-05 @ 19:22:29
URL: http://regndroppe.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag kan gärna hänga med dig om du vill ha sällskap :-)

2009-02-05 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test