Jag är döende!

Helsike vilken promenad!!!!!! Jag tror jag dör!!!!
Det va ju inte alls lätt att gå med en kärra med ståbräda på i detta slasket och grusiga vägar!
Stenar som fastnade i ståbrädans hjul så de låste sej! slask som saktade ner farten och gjorde allt 1OOO gånger tyngre! MEN vilken träning!!!!! Jag är allvarligt döende just nu! Kroppen värker, huvudet pulserar, hjärnan fungerar inte alls som den ska... Till råge på det så har ja en gnällig 4-åring som bara skriker å gnäller och trotsar sej så mycket hon kan för att slita ut sin gamle mor!

Jaja... Bäst ja gör nått å äta åt henne... För hon säger att hon är hungrig, vilket kommer resultera i att jag gör mat, och hon äter 2 gafflar/skedar sen säger hon att hon är mätt... Känns lite meningslöst å göra mat, Men vad gör man inte för sina älsklingar???
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-23 @ 16:32:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test