Fick körkortet i flingpaketet!

Tjo tjim... jag är hemkommen från säffle... va läskigt att köra bil idag måste jag säga! Det va mudd och halvs snö halvt bart nästan hela vägen dit... och hem va det ännu värre!
Hamnade bakom en plogbil jämt jag hade kommit ut på 45:an i Säffle påväg hem... *suck* När den hade kommit till Tveta ung, kör en bilist om mej!!! Fattar han inte att det inte går fortare bara för att han kör om mej! Sen kommer YTTERLIGARE en!!! Faan va förbannad jag blev! Ångrar STARKT att jag inte höll min plats! antingen hade den kört in i sidan på mej och vi hade fått en ny front (hade inte vart helt fel) eller åxå hade de två bilarna fått bromsa och hamnat LÄNGST BAK i kön, som växt sej större och större! Satt å svor å va förbannad på dom en bra bit! Men det är ju inte bra det heller... Tur att barna sov så dom slapp höra mej! Felicia hörde iaf dock, och sa efter mej, DUMMA BILAR! haha... *söt*
Endel ska verkligen inte ha körkort!

Tänk vad en ny frisyr kan göra! Jag känner mej ATTRAKTIV igen! Jag känner mej SNYGG igen! Det har inte ja gjort sen,,,,,,,,,, hmm,,,,, svårt å komma på när, men det är FLERA FLERA FLERA år iaf! Sen om andra inte tycker det, skiter jag fullständigt i! JAG känner mej BEKVÄM! Och det är huvudsaken!!!!!
Felicia tyckte inte alls om det! Hon ville ha sin gamla mamma med det långa långa håret! Så hon tyckte att jag blev ful... Hahah... Men hon vänjer sej nog...
Dinah tyckte inte heller att jag var fin! haha... TYckte nog åxå att jag skulle ha långt hår... såg nog lite konstig ut tänker jag!

Jag är så förbannt trött på folk som tror att de är bättre än alla andra... Kan dom inte inse att dom själva har ett kort med i spelet? Hålla sej till SANNINGEN framför allt!!!!! Säg inte en jävla massa skit som inte stämmer för att verka som offret! För ANDRA vet sanningen!!! Önskar att jag hade lite mer pondus i kroppen att säga som det verkligen ÄR! Och inte som de TROR att det är!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-19 @ 12:30:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: madde

Det är inte populärt att byta stil på håret har jag märkt. Dinah blev jätterädd för mig när jag färgade håret mörkt efter att haft det ljust så länge :P

2009-02-19 @ 12:36:44
Postat av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma

SNyggt de blev i håret! =) NU ska ja fixa i ordning kidsen och sen tacos. gör ni ikväll? kram

2009-02-19 @ 18:46:18
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test