Frustration

Har jag en del av just nu... En bomb som tickar inom mej som gräver sej djupare och djupare in! För att sedan stanna där till den en dag smyger sej fram!
Känns som man står ensam! Inget stöd nånstanns ifrån! Det är inte "det är erat fel" jag vill höra! Jag vill ha tips och råd om HUR vi ska göra! Och inte tips som "låt det va det kommer" Det är JAG och PETER som står med detta. Det är VI som får höra gnäll dag ut och dag in! VI som får ta emot allt skrik och tårar! VI som får försöka förklara för henne att det inte är nått farligt! Det är VI som får tampas med detta problemet! Då vill jag inte höra att det är vårat fel! Men vi har inget stöd nånstanns ifrån! Har inte fått några konkreta tips på BVC engång! Förutom "ge henne lactulos" som vi även får höra av andra! Men hon ÄR inte hård! Iaf inte det lilla lilla lilla som väl kommer ut... Kan ju visserligen gå förbi det hårda och komma ändå! Men ja tror knappast hon kan va såååå hård i magen! Hon äter fullkornsbröd, hon äter välling som består av mycke mycke fibrer! Hon dricker knappt mjölk, eller nått annat som är så jätte stoppande! Hon äter flingor till yoghurten som består av fibrer!

Jag orkar snart inge mer!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-23 @ 22:10:22 Nedstämdhet Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack så mkt!:p men oftast brukar man ju inte höra själv om man kan sjunga eller inte:p

2009-02-23 @ 22:31:53
Postat av: sandra

svar: jooo precis!! haha de va lika roligt som de ser ut!;D

2009-02-23 @ 22:54:05
URL: http://saandor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test