ღ Felicia+sax=TRUBBEL ღ

Försökte få hit malin på lite vinmingel (hon bjur) men det ville hon inte gå med på... Haha...

Flisan är som mamma hon!!! Hon fick tag i en sax hemma hos mommo, och när mamma (jag) fick tag i en sax, var hon "FAAARLIG" iaf mot möbler och hår! PRECIS sån är Felicia! klipper i ALLT! Ja, till saken... Hon stängde in sej på Oscars rum, där Amilia ligger och sover, vet inte om Amilia var där samtidigt, men jag antar det! Jag har ju sagt till henne efter förra incidenten med hennes fiiiina lugg som hon klippte själv, att hon aldrig får klippa sej själv igen för det är bara farmor som får göra. Men hon är inte DUM inte.. Hon klippte av AMILIAS LUGG istället!!!!! OCh det sa ja ju aldrig att hon inte får, *men luggen var ju lång över ögat* var svaret jag fick när jag kom hem, samtidigt så klippte hon ett STOOOOOORT hål i resesängen som Amilia sover i! Så Amilia kröp in där å mormor fick höra Amilia stå å typ skrika eller nått i rummet och kom in och kunde för allt i världen inte förstå hur Amilia hade hamnat i sängen! Så hon frågade typ alla som va hemma vem som hade lyft i henne, men då fick hon ju syn på det fina håååålet! Vet inte hur allt slutade så för jag fick ju bara den korta versionen... Men jag tror jag ska bannlysa att vad saxar heter! Det bådar inte gött detta! hahahahha....  Jaa, BARN säger jag bara...

Ne, nu ska ja nog försöka krypa i kojs... ska ta en dusch bara tror jag... Om det finns nått varmvatten

tjineling
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-28 @ 22:58:58 Barnen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test