Amilias första år bok!

Nu har ja sysslat å grejat med Amilias första år bok så ja tror ja blir stöllig! Men det verkar som det börjar rätta till sej... Har krånglat flera dagar med denna skiten! Snart ger ja upp... :p försökt skriva ut med den gamla skrivar'n men det gick inte alls... Och di pappra jag ska ha va för stora för den nya skrivar'n... Så jag fick skära av 5 millimeter på alla papper... Och nu ska ja försöka se om jag kan få ordning så det ser bra ut åxå... Så får skriva ut på vanligt papper först å kolla så det blir bra! Suck! Jävla bök! Men slutresultatet kommer bli bra! Egentligen skulle man skicka in till ett boktryckeri eller natt så man får som en riktig bok... Eller nått sånt... Men det KOSTAR nog! Å det har ja inte pengar till! Jaja... Ska böka vidare jag! Ska se om man kan lägga ut bilder sen på hur boken blev... Men det har ja ju tid på mej, internet kommer nog inte än på länge! Suck hur har ni det idag?
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-12 @ 13:29:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test