Orolig mamma vaken

Jag är nojjig... Jag vet. Men jag kan inte rå för det!Trött är jag, som ett soll, men sova kan jag inte.. Ligger och grunnar på vad det kan vara som gör att hon spyr... Ligger å grunnar på om hon fått i sej nått i förrgår... Jord från rabatten vet jag, och lite snö smakade hon på, men nått annat vet jag inte... Förutom mat då... Eller kan det bero på nån annan infektion i henne? Ssk sa ju att hon trodde att det hade natt samband med att hon hostar och är så tätt och rosslig... Men vad kan det va då då? Lunginflammation? Men det spyr man väl inte av? Magkatarr??? Ah jag har inte den blekaste... Amilia har nyss kräkts igen... Och febern är hög. Men nu fick hon lite alvedon igen, och lite mer vätska...Ska ta å ge henne lite till... Eftersom hon är så varm... Blir å höra av sejj det första man gör imorgon!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-04-04 @ 03:32:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

ja e precis likadan tok nojjig men de får man va med sina barn...

2009-04-04 @ 08:51:26
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: madde

hoppas hon kryar på sig lilla tösen :(

2009-04-04 @ 09:45:27
URL: http://metrobloggen.se/maddan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test