Jobb + jobb

Idag har jag jobbat... Stressigt var det idag... Tugnt som sjutton har det blitt åxå... *phew* Det är faan dags att Säffle kommun anställer fler personal! Såhär kan dom inte få ha det! Men faktiskt, fast det va tugnt och stressigt så va vi klara i bra tid... Fast vi bara har 2 timmar på oss att göra alla iordning innan frukost... TÄnk er, 120 minuter på 10 st, det är 12 minuter per vårdtagare, då ska vi hinna tvätta dom, kl på dom, få upp dom i rullstolar, ge mediciner, duscha en, mm... Det är kämpigt. Plus att ALLA har dubbel eller trippelbemanning! Men det går...
Sen va det ju "påskfest" där åxå så det va dukning, matning, upp ur sängarna när dom vilat och massa mas! Men men... gött som faan å få jobba igen,... :P

Och ikvällinga blir det ännu mer jobb.. :D Ska iväg till Madde och ha en hudvårdsklass... Nervöst, men ska bli roligt... hehe,...
ska bara höra av mej till Emma om några frågor jag har... ;)

Nu ska jag ta å plocka undan mina grejer som ligger ivägen för gubben som ska laga mat... ;) Sen ska jag ta å göra mej iordning, måste se bra ut när jag ska dit om 3 timmar ungefär... hehe...

tingeling
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-04-09 @ 15:17:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MalinB

Taaack :D

2009-04-09 @ 16:17:11
URL: http://knubbismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test